Skip to main content

Maatwerk in bewonerscommunicatie

Maatwerk in bewonerscommunicatie en een dashboard om de voortgang van een project te garanderen. Dat zijn de tools waarmee wij van elk project een succes maken.

Toolkit

Een project starten we met een inventarisatie; kennis vergaren uit data, onderzoeken en door gesprekken met bewoners. Zo ontdekken we wat nodig is, welke informatie de bewoners willen en op welke manier ze het beste bereikt worden. Of dat nu een app is, een filmpje, een brochure of kalender, wij kunnen het maken. Dat is onze Toolkit.

Communicatieve ondersteuning

De Toolkit is eigenlijk de gereedschapskist van onze ladies. Daarin zit alles wat nodig is om het project communicatief te ondersteunen. Dat kunnen tools zijn die we bij meerdere projecten gebruiken, zoals de werkkalender waarmee bewoners precies weten wanneer ze wat kunnen verwachten. Elke tool wordt aangepast op het project zodat het altijd actueel en herkenbaar is. En bedenken we een nieuwe uiting? Dan ontwikkelen we daarvoor een nieuwe tool in onze studio. Met op maat gemaakte communicatiemiddelen zetten we bij elk project maximaal in op heldere en effectieve bewonerscommunicatie.

Thuis@work

Thuis@work is een gebruiksvriendelijke, interactieve app waarmee we in direct contact staan met de bewoners over het werk in en rondom hun woning. Deze app biedt diverse mogelijkheden zoals:

  • De bewoner kan kiezen om via sms, e-mail of brief informatie te ontvangen
  • Via mobiel, tablet of pc heeft de bewoner, familie of verzorger altijd toegang tot realtime-projectinformatie
  • De app Thuis@work is interactief, zo kunnen bewoners ook via de chat contact opnemen
  • Bij een calamiteit of nieuws ontvangt de bewoner, een etage of een gedeelte van de wijk, een pushbericht
  • ·Met Thuis@work maken en versturen we razendsnel gepersonaliseerde brieven
  • Samen met de opdrachtgever bepalen we welke informatie via de app getoond wordt
  • De app wordt ingericht in de huisstijl van de opdrachtgever
  • Via de app Thuis@work meten we voor, tijdens en na het project de bewonerstevredenheid 

Tools voor een betere verbinding

Met de tools versterken we het vertrouwen, zorgen we voor een betere verbinding met de bewoners en vergroten we het draagvlak. En die tools zijn heel divers. Zo maken we gebruik van handige visuals, een verduurzamingsbox of een actietas voor bewoners. Maar ook een koffiekar, boostsessie of een start- of eindfeestje kunnen we inzetten. Alles wat maar nodig is voor de buurt en bewoners. Onze creativiteit is onbeperkt en in onze studio is (bijna) alles mogelijk.

Continuïteit gegarandeerd

Het dashboard van ladies@work is de garantie dat het werk altijd door kan gaan. Ook als de lady zelf even niet met het project verder kan. In dat dashboard staat alles geregistreerd; elke fase, elk idee, elke status. Zo is een andere lady snel ingelezen en kan ze het werk direct overnemen.

Meer weten?

Wil je meer weten over de inzet van onze ladies en de middelen die mogelijk zijn? Laten we dan kennismaken